Cześć ~ Привет

Jestem studentką filologii rosyjskiej, na uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Moją główną pasją jest nałogowe czytanie romansów, przez które niestety moje wyobrażenie o miłości jest nieco wyidealizowane.
Jestem lepszym słuchaczem, niż mówcą, ale dzięki temu staram się zrozumieć każdego człowieka, z którym przychodzi mi się poznać.

A dlaczego taka nazwa bloga?? Odpowiedź jest bardzo prosta. Chciałam aby tytuł bloga ściśle się ze mną kojarzył. Jestem blondynką, z niezliczoną ilością piegów na twarzy, które staram się chować pod warstwą makijażu i w dodatku z wadą wzroku. Jestem tak przyzwyczajona do noszenia okularów, że nienawidzę patrzeć na siebie w wydaniu bez nich, dlatego soczewki odpadają, a nazwa bloga będzie pasować zawsze.

Jeśli zostaniesz ze mną na dłużej i będziesz śledzić dodawane przeze mnie posty, poznasz mój pogląd na świat. Liczę, że posty przypadną Ci do gustu i z niecierpliwością będziesz czekać na kolejne.
Na tę chwilę myślę, że posty będą głównie polegać na moich przemyśleniach z różnych dziedzin naszego życia.
Jak wspomniałam jestem molem książkowym, dlatego postów o tej tematyce również możecie wyczekiwać.


Komentarze

  1. Piegi są bardzo fajne! No cóż, życzę Ci powodzenia i dużo cierpliwości w drodze do sukcesu w blogosferze! Pozdrawiam, Magda

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę przede wszystkim powodzenia i duużo sukcesów! 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na dalsze posty i życzę powodzenia, piegi są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, kolejny post będzie jutro, zapraszam :)

      Usuń
  4. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w dalszym rozwojeniu swojego miejsca!:) Piękne zdjęcia;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję i dziękuję :) Również pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz